dezvoltare personala, inspirație, podcast

[Podcast, S2 E1] Te salut din nou, și Coronavirus

Te salut, draga mea prietenă,  bine ai venit la un nou sezon al podcastului Pentru Suflet de Femeie!

În acest episod prezint intențiile mele pentru acest sezon, care este diferit de ceea ce mentalizam pentru primăvara aceasta… dar nu înseamnă că e mai puțin valoros, ba dimpotrivă. Apoi te invit la un proces ghidat de relativizare și distanțare față de momentul prezent, de căutare a imaginii mai largi.

Ce te-ar putea interesa în acest episod:

  • Eu și coronavirus [2:09”]
  • Ce poți aștepta în sezonul acesta [8:05”]
  • Un proces ghidat: conectarea cu anul care a trecut din primăvara trecută până acum, cum ne-am schimbat și cum am crescut între timp, și cum ne-am dori să fie de acum într-un an.  [10:07”]

 

Lasă un comentariu